Werken bij AMO

Momenteel zijn wij op zoek naar:

  • Medewerker Facility Management & Procesbeheersing
  • Junior begeleiders
  • Senior begeleiders
  • daarnaast hebben wij ook nog ruimte voor stagiaires


Voor meer informatie zie onderstaande vacatures. Voor vragen kun je altijd contact opnemen via info@deamo.nl.

Ons hoofddoel is het bieden van actieve begeleiding aan kinderen en (jong) volwassenen met een hulpvraag op het gebied van persoonlijke ontwikkeling. Tijdens de verschillende begeleidingsvormen, wordt er actief gewerkt aan de persoonlijke zorgdoelen van de cliënten. Een team van zorgcoördinatoren en begeleiders bewaken het zorgproces van de cliënten zodat de kwaliteit van de opvang gewaarborgd blijft.

Wij zijn op zoek naar een medewerker

Facility Management & Procesbeheersing (m/v)

36 uur per week

De functie:

In de functie Facility Management & Procesbeheersing werk je nauw samen met zowel de directie als met de operatie en ben je verantwoordelijk voor het beheer van onze faciliteiten, waaronder gebouwen, het terrein en alle arbeidsmiddelen, waarbij je ervoor zorgt dat alles in goede staat verkeert en voldoet aan de gestelde eisen. Ook zorg je voor de benodigde keuringen, en voor preventief en curatief onderhoud van de arbeidsmiddelen en voorzieningen op het binnen- en buitenterrein. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor inkoop en het onderhouden van het contact met leveranciers over de dienstverlening en/ of levering van producten voor de kritische leveranciers van AMO. Hier hoort een jaarlijkse leveranciersbeoordeling bij met het oog op mogelijke en / of nodige verbeteringen.

Op het gebied van procesbeheersing houd je je bezig met het beheersen en verbeteren van de verschillende processen binnen AMO waarbij je op een pragmatische en prettige manier met je collegae binnen AMO samenwerkt om zowel de operationele als de administratieve processen te stroomlijnen, duidelijk vast te leggen en toekomstbestendig te maken en te houden. Onderdeel hiervan is het monitoren en analyseren van de prestaties per proces waar dit zinvol is of nodig is voor verplichte rapportages aan interne en externe belanghebbenden (zoals bevoegd gezag, opdrachtgevers of vereist vanuit de door AMO gehanteerde normen zoals de ISO 9001) – en vooral waar dit kan leiden tot verbetering van processen en prestaties. Onder procesbeheer valt ook het beheren en bewaken van het budget en het efficiënt beheren van de verhouding tussen begeleiders en cliënten.

Door goed op de hoogte te zijn van de verschillende ontwikkelingen en de activiteiten binnen AMO ben je tevens verantwoordelijk voor het plannen en bijhouden van verschillende PR taken, waaronder het naar buiten brengen van informatie via social media die goed aansluit op onze doelgroep.

Wat vragen we van je?

  • Je functioneert tenminste op hbo-niveau en hebt een praktische kijk op zaken.
  • Je hebt 3 jaar aantoonbare relevante werkervaring.
  • Je hebt ruime ervaring in het werken met geautomatiseerde systemen.
  • Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift.
  • Je bent inzetbaar van maandag t/m zaterdag.
  • Je bent:
    • Zelfstandig
    • Stressbestendig: je kunt goed werken onder tijdsdruk en in een dynamische omgeving.
    • Secuur
    • Analytisch
    • Doortastend en daadkrachtig
    • Zelfverzekerd
    • Sociaal en respectvol naar anderen
    • Flexibel
    • Communicatief vaardig in woord en geschrift

Ons aanbod

Wij bieden je een afwisselende en uitdagende functie in een omgeving met een prettige informele werksfeer. Salariëring is op basis van schaal FWG 50/55 CAO gehandicaptenzorg. Inschaling vindt plaats op basis van opleiding en werkervaring. In eerste instantie zal er een contract geboden worden voor de duur van 1 jaar.

Lijkt je dit wat?
Stuur dan uiterlijk 8 juni a.s. je motivatiebrief en CV naar: info@deamo.nl. Voor vragen over de functie kun je contact opnemen met Alexander van den Akker via 013-8509825

Junior Begeleider (m/v)

Ca. 18 – 36 uur per week

AMO biedt actieve, creatieve en uitdagende begeleiding aan kinderen en (jong)volwassenen met een (verstandelijke) beperking en /of gedrag- en ontwikkelingsstoornissen.

Activiteiten (veelal sportief) worden gebruikt als middel om persoonlijke en sociale competenties te ontwikkelen en/ of te versterken.

Een team van begeleiders werkt samen met de cliënten aan verdere stimulering van hun sociaal emotionele ontwikkeling, praktische vaardigheden en zelfredzaamheid. Daarnaast wordt de thuissituatie ontlast doordat de begeleiding buitenshuis plaatsvindt.

Door het aanbieden van begeleiding wil AMO er een bijdrage aan leveren dat cliënten zichzelf beter staande kunnen houden in hun sociale leefomgeving. Hierdoor zijn zij beter in staat sociale contacten aan te gaan en te onderhouden en zelf de regie over hun leven te kunnen voeren. Daarnaast werken we ook aan individuele specifieke doelen, zoals het voorkomen van verwaarlozing, het bieden van structuur, het aanleren van nieuwe vaardigheden en het overnemen van toezicht zodat de thuissituatie minder onder druk komt te staan.

De functie:

Als Junior Begeleider heb je een brede verantwoordelijkheid in het bereiken van het individuele zorgdoel van onze cliënten: van voorbereiding van het begeleidingsmoment, de uitvoering, tot en met de nazorg/evaluatie van de diverse begeleidingsvormen die AMO actieve opvang aanbiedt. Zorginhoudelijk wordt de Junior Begeleider ondersteund door een Zorgteam als ook collegae (Senior) Begeleiders.

Wat vragen we van je?

  • Een afgeronde, bij voorkeur pedagogische opleiding, op minimaal mbo-niveau 3.
  • Aantoonbare affiniteit en minimaal 2 jaar aantoonbare en relevante werkervaring in het werken met de doelgroep.
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
  • Affiniteit met sportieve activiteiten.
  • In het bezit van rijbewijs B.
  • Je bent flexibel inzetbaar tijdens onze begeleidingsmomenten op middagen en avonden, als ook op zaterdagen en in de weekenden.
  • Competenties:
    • Doortastend en daadkrachtig
    • Overtuigingskrach
    • Zelfverzekerd
    • Je hebt overwicht op de groep
    • Communicatief vaardig
    • Gestructureerd werken
    • Probleemoplossend vermogen
    • Motiverend
    • Enthousiast
    • Flexibel


Het betreft een leuke en afwisselende baan en je werkt met jonge gemotiveerde collega’s binnen een ambitieuze onderneming. Binnen de organisatie zijn er korte lijnen, heb je veel eigen verantwoordelijkheid en mogelijkheden tot eigen inbreng.

Ons aanbod

Wij bieden je een afwisselende en uitdagende functie in een omgeving met een prettige informele werksfeer. Salariëring is op basis van schaal FWG 35 CAO Gehandicaptenzorg, en komt neer op minimaal € 2.338,- en maximaal € 3.294,- bruto per maand bij een 36-urige werkweek. Dit is exclusief een eindejaarsuitkering van 8.33% en eventuele onregelmatigheidstoeslagen. Inschaling vindt plaats op basis van opleiding en relevante werkervaring met de doelgroep.

AMO vraagt in haar aanname beleid een recente en functie gerelateerde Verklaring Omtrent Gedrag.

Lijkt je dit wat?

Stuur ons dan je motivatiebrief en cv. Kijk voor meer informatie op onze website. Voor meer informatie over de vacature kun je natuurlijk ook altijd contact met ons opnemen via 013-850 98 25.

Senior Begeleider (m/v)

Ca. 18 – 36 uur per week

AMO biedt actieve, creatieve en uitdagende begeleiding aan kinderen en (jong)volwassenen met een (verstandelijke) beperking en /of gedrag- en ontwikkelingsstoornissen.

Activiteiten (veelal sportief) worden gebruikt als middel om persoonlijke en sociale competenties te ontwikkelen en/ of te versterken.

Een team van begeleiders werkt samen met de cliënten aan verdere stimulering van hun sociaal emotionele ontwikkeling, praktische vaardigheden en zelfredzaamheid. Daarnaast wordt de thuissituatie ontlast doordat de begeleiding buitenshuis plaatsvindt.

Door het aanbieden van begeleiding wil AMO er een bijdrage aan leveren dat cliënten zichzelf beter staande kunnen houden in hun sociale leefomgeving. Hierdoor zijn zij beter in staat sociale contacten aan te gaan en te onderhouden en zelf de regie over hun leven te kunnen voeren. Daarnaast werken we ook aan individuele specifieke doelen, zoals het voorkomen van verwaarlozing, het bieden van structuur, het aanleren van nieuwe vaardigheden en het overnemen van toezicht zodat de thuissituatie minder onder druk komt te staan.

De functie:

Als Senior Begeleider heb je een brede verantwoordelijkheid in het bereiken van het individuele zorgdoel van onze cliënten: van voorbereiding van het begeleidingsmoment, de uitvoering, tot en met de nazorg/evaluatie van de diverse begeleidingsvormen die AMO actieve opvang aanbiedt. Zorginhoudelijk wordt de Senior Begeleider ondersteund door een Zorgteam als ook collegae (Senior) Begeleiders.

Wat vragen we van je?

  • Een afgeronde pedagogische opleiding op hbo-niveau.
  • Aantoonbare affiniteit en minimaal 2 jaar aantoonbare en relevante werkervaring in het werken met de doelgroep verstandelijke beperking.
  • In bezit van een SKJ registratie of de bereidheid je te registreren.
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
  • Affiniteit met sportieve activiteiten.
  • In het bezit van rijbewijs B.
  • Je bent flexibel inzetbaar tijdens onze begeleidingsmomenten op middagen en avonden, maar met name op de zaterdagen en in de weekenden.
  • Competenties:
    • Doortastend en daadkrachtig
    • Overtuigingskracht
    • Zelfverzekerd
    • Je hebt overwicht op de groep
    • Communicatief vaardig
    • Gestructureerd werken
    • Probleemoplossend vermogen
    • Motiverend
    • Enthousiast
    • Flexibel

Ons aanbod

Wij bieden je een afwisselende en uitdagende functie in een omgeving met een prettige informele werksfeer. Salariëring is op basis van schaal FWG 40 of FWG 45 van de CAO Gehandicaptenzorg. Dit is exclusief een eindejaarsuitkering van 8.33% en eventuele onregelmatigheidstoeslagen. Inschaling vindt plaats op basis van opleiding en relevante werkervaring met de doelgroep.

AMO vraagt in haar aanname beleid een recente en functie gerelateerde Verklaring Omtrent Gedrag.

Lijkt je dit wat?

Stuur ons dan je motivatiebrief en cv. Kijk voor meer informatie op www.deamo.nl. Voor meer informatie over de vacature kun je natuurlijk ook altijd contact met ons opnemen via 013-850 98 25.